2012. szeptember 5., szerda

Ki mennyire normális?

Miklósnak volt egy bejegyzése az Egérút blogban, amelyben azt próbálta meg elemezni, hogy mennyire vagyok "normálisak", "fanatikusok" – ez utóbbi természetesen jó értelemben.
Nem vagyunk azok (se normálisak, se fanatikusok), de ez így normális. Nehéz megmondani, hogy a játék szeretete/élvezete (de nem kóros szenvedélye) meddig tekinthető normálisnak. Emlékszem a nyaralás alatt komoly csata folyt köztem (a végén még inkább lányom) és Zsolt között, hogy kivezesse a foursquare TOP listáját (az én ismerőseim között, Zsolt ismerősit nem láttam). Persze nem tudtam legyőzni, de mindketten összeomlottunk a következő hétre, és már csak harmada pontot tudtunk begyűjteni.
Az gondolom, hogy ez a "szenvedély" nagyon inspiráló lehet más területekre is. A foursquare-es "hajsza" tapasztalatai/tanulságai olyan ötleteket adtak, amelyet a térképektől, térinformatikától nagyon távoli területeken próbálunk meg "hasznosítani".
A térkép saját (köszönöm Judit) készítésű, így nem jelölök meg forrást. Kíváncsi vagyok milyen ötletek érkeznek arra, hogy mit ábrázol a térkép.

3 megjegyzés:

  1. Szegeden geotaggelt fotókra tippelnék :)

    VálaszTörlés
  2. Valóban. Már arra gondoltam, hogy diákok vakáció/pihenőidő alatti eloszlása, dehát mennyivel egyszerűbb, hogy fotó...

    VálaszTörlés
  3. Akkor remélem jön a nehezítés a következő bejegyzéssel

    VálaszTörlés