2012. szeptember 24., hétfő

iPhone térkép 2.0

Valószínűleg még sokáig téma lesz az Apple által kiadott "felhőalapú" térkép, de sajnos nem minősége, hanem hibái miatt ... és akkor itt le is zárnám a bulvár részt.
Én azon gondolkodnék el, hogy miért lett ilyen a térkép. Két "megoldás" létezik szerintem: rosszak a forrásadatok és/vagy rosszul kerültek feldolgozásra a forrásadatok. Tény, hogy Androidos telefonnal rendelkezem, így most csak a megjelent képekre tudok hagyatkozni. Alapvetően azt látom, hogy a POI-k helyezkednek el rossz helyen vagy rossz kategóriába kerültek besorolásra.
Elkezdtem nézegetni a képeket, és úgy éreztem, hogy nagyon nagy hibára akadtam ... nem is tudtam megoldani 15 percig ... és után rájöttem, hogy saját magamat "szívatom", amiben a cikkíró is segített, pontosabban megzavart a keresőmezőben lévő Hajdúszoboszló-val.

Azok kedvéért, akik Tabot és Hajdúszoboszlót sem ismerik túlságosan jól ez a kép Tabot, és nem Hajdúszoboszlót ábrázolja. Mire rájöttem, addig megtudtam, hogy Rudnay Gyuláról kilenc  településen neveztek el közterületet, de ezek között nincs Hajdúszoboszló.
Akinek vannak jó ötletei a hibák okára az írjon, kíváncsi vagyok a véleményekre és ötletekre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése