2013. január 5., szombat

Nagyon durva!

Eddig is tudtuk, hogy a keresési eredményeinket felhasználja a Google célzott hirdetésekhez, sőt e-mailjeinket is elolvassa. Lássuk az én példámat.
Ammanban kerestem szállást a www.booking.com oldalon és szervezett utakat az országban, de mindez még az ünnepek előtt történt. Ma reggel Lilla egy számot mutatott a Youtubeon, amelyre a lenti képen látható hirdetéseket kaptam: szállások Ammanban és annak az utazási irodának az ajánlatai, amelyeket az ünnepek előtt is megnéztem.
Könyörtelenül mennek a szolgáltatók és hirdetők között a személyes adataink ... persze ehhez hozzájárultam, és mindenkihez hasonlóan nem olvastam el, hanem csak bejelöltem, hogy ELFOGADOM.

1 megjegyzés:

  1. Komplett mozgalom épül már a mostani megfigyelésedre. És íme egy tanulságos előadás a témában: http://www.ted.com/talks/eli_pariser_beware_online_filter_bubbles.html

    VálaszTörlés