2013. január 11., péntek

Foursquare és a marketing

A Foursquaret is alapvetően ismert helyeken használjuk, újra és újra bejelentkezünk ugyanoda a hétköznapok során. Ennek alapján már egészen jól felismerhetők a gyerekes apukák, a fiatal jól keresők, a tömegközlekedést használók, a megrögzöttek, stb.,  stb ...
Nagyon ritkán felveszünk új helyeket, de alapvetően azt tapasztaljuk, hogy ahova először bejelentkezünk azt a helyet már valaki felvette. Tavaly első félévben készítettünk egy statisztikák, amely szerint több, mint 120.000 hely volt felvéve Magyarország, szóval kell igyekezni új helyeket találni. Próbálkoztam a fodrásszal, ahova járok - még táblája sincs az utcára - de már megelőztek, és valaki felvette.
Ma esti történet. Külföldön bejelentkeztem egy étterembe és rögtön kaptam a Newbie Special kitűzőt, és egy kis üzenetet, hogy egy ingyen kávéra a vendégük vagyok ... megpróbáltam ...
  • a pincér értetlenül nézett rám, és először  WiFi-t próbálta beállítani, gondolta, hogy nem működik ... 
  • én próbálkoztam, hogy kapjak egy ingyen kávét (azt nem is mondom, hogy Zsolt közben miket gondolt rólam) ...
  • pincér elment a kasszánál ülő főnökfélének kinéző emberhez ...
  • nekem már kezdett kellemetlen lenni, mondtam, hogy felejtsük el ...
  • végül a vacsora befejeztével megkérdezte, hogy milyen ingyen kávét kérünk
  • megkaptuk.
Volt már egy hasonló történetem, akkor egy jobb szállodában történt, de ott is csak értetlenül nézett rám a pincér, amikor mutattam, hogy ingyen italra vagyok jogosult.
Nem tudom, hogy kirakja fel ezeket a helyeket a Foursquare alkalmazásba, de biztosan elfelejt szólni az érintetteknek, hogy néhány fura figura megjelenhet és ingyen italt kérhet.
Ha van valakinek hasonló története akkor írja meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése