Az sg.hu-n megjelent cikk eredetije is elolvasható, ha szánunk rá időt. Ehelyett inkább arról írnék, hogy miben nyújtott újat az Egérút navigáció a vezetési technikámhoz vagy mentális térképemhez.
Eddig mindig a nagy és egyszerű útvonalakat használtam, mert azokat ismertem. Miután az Egérút elkezdett alternatív, kisebb utcákon haladó útvonalakat ajánlani én is elkezdtem megismerni a város eddig hiányzó részeit. Nem új részekre gondolok, hanem a nagyobb utakkal párhuzamos vagy azokat összekötő kisebb utcákra.
Ezek használata részben bizalom kérdése is, elhiszem, hogy tényleg jobbakat (gyorsabbakat) ajánl, mint amiket én tudtam. Mindenki ismeri a "légvonalban három kilométer, de én tudok egy rövidebb utat is" mondást, és sokszor én is úgy gondolom, hogy inkább azt próbálom meg, amit én gondolok, és nem hallgatok az Egérútra ... ennek örömére már sokszor ültem dugóban. A belvárosi részek az ünnep előtt látva azonban kiderült, hogy sokszor nincs alternatíva, egyszerűen nem lehet haladni a Belvárosban.
"sokszor nincs alternatíva, egyszerűen nem lehet haladni a Belvárosban."
VálaszTörlésEzt teljesen így van, sajnos ez Budapest sajátsága. :(