2010. november 11., csütörtök

Megtört a jég

Korábban jogos kritikát kaptam, a bort iszik és vizet prédikál témakörben. Írok helyfüggő szolgáltatásokról, de nem használom őket, leszámítva Google Koordinátákat.
Jelentem megtört a jég, és felkerült egy Androidos telefonra a Foursquare, létrehoztam és helyet, és tegnap reggel a munkahelyemre is bejelentkeztem. Két Facebookos ismerősöm is használja, így megjelöltem őket :) 
Nem üres a hazai tér, nagyon sok helyszínt megjelöltek már.
Ezek után gondolkodóba estem, hogy mire is jó egész ... tagja vagyok egy újabb közösségnek ... és ... ülök a Facebook előtt, majd látom, hogy az egyik ismerősöm bejelentkezett egy pizzériába. Hurrá. Felvettem a Fő téren épülő jégpályát, és továbbra is gondolkozom, hogy miért is ez nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése