2010. április 3., szombat

Helyfüggő 2010

Az elmúlt héten több cikk is megjelent a magyar oldalakon, amely a helyfüggő szolgáltatásokkal foglalkozott. Szokás szerint az idei év "hívószavai" között megtaláljuk a helyfüggő szolgáltatásokat.

Az egyik cikk az Applevel foglalkozik, amely a hírek/pletykák szerint a helyfüggő hirdetési piacra szeretne betörni. A másik két helyfüggő szolgáltatást biztosító közösségi oldalt hasonlít össze:
Igazából nekem is az a gondom, mint az egyik hozzászólónak. Kivel és mit osszak meg. (Ha megnézzük a Facebookot, ahol már viszonylag sokan vagyunk, ott sem találok semmi említésre méltót ismerőseimtől/ről. Szerencsére már letiltottam a játékokat, így nem látom, hogy ki mivel tölti a szabadidejét, így csak az maradt, hogy ki kit jelölt meg ismerősnek. Nagyon kevés olyan ismerősöm van, aki jó tartalmat/információt oszt meg velem.)

Megnéztem az oldalakat, de első nem jöttek be, illeve a Nokia telefonom, sem tűnt megfelelő készüléknek :(

Ezek után visszatértem ahhoz, amit eddig is használtam a Google Koordinátákhoz. Három nappal ezelőtt bekapcsoltam, és a Helyelőzményekkel egészen jól látható, hogy merre jártam, bár vannak olyan helyek vidéken, ahol elég nagy volt a szórás. Érdekes lenne, hogy milyen gyakorisággal vagy közelséggel (átjátszó, WiFi) gyűjti az adatokat.

Elindítottam a Helyfigyelőt, amely kb. egy hét alatt meghatározza a megszokott (munkahely, otthon) helyeimet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése