2014. október 22., szerda

Elmaradt hídavatók

Az összeesküvés elméleteknek nem vagyok híve, de olyan dolgok derültek ki, amikről eddig senki sem szólt nekem.
  1. Sok új híd épült nagyobb folyóinkon, jó példa erre Paks és Mohács.
  2. Olyan mentőautókat adták át, amelyek vízen is tudnak közlekedni, arra utaló nyomokat nem találtam, hogy repülni is tudnának.
A tervek szerint Mohácsnál és Pakson úgy hasítanak át a mentőautók a Dunán, mintha nem lenne ott a Duna.

Emellett a (nem) bulvár on-line média (hvg.hu, index.hu)lustaságát is megértem vagy éppen nem értem, de ha jól sejtem elfelejtettek belenagyítani a térképbe, és megnézni, hogy hozzájuk mennyire gyorsan ér ki a mentőautó.

Mentő helyszínre érkezése paksi indulással (számított érték)

Siófokon Sóstóra Balatonfűzfőről indulnak a mentők, és 14 perc alatt átérnek a vízen keresztül, nem rossz teljesítmény ... bár lehet, hogy Enyigről vagy Siófokról jöhetne/jönne.

Honnan érkezik Sóstóra a mentő? (számított érték)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése