2012. július 14., szombat

Roaming

A nyári forróságban nem kapott nagyobb visszhangot, hogy "viszonylag" elérhető árú roaming díjak jelentek meg a magyar piacon, így lehetőség nyílik arra, hogy magyar kártyánkkal navigáljunk a szomszédos országokban az Egér (ha lesz benne térkép a szomszédos országokra), a Waze vagy Google Navigation segítségével. Két megjegyzés:
  • az ár tényleg elérhetőnek tűnik, hiszen napi egy korsó sörért elolvashatjuk e-mailjeinket, böngészhetünk és navigálhatunk, de
  • legyünk óvatosak, nehogy túllépjük a napi keretet.
Ha itt van a lehetőség ki is próbáltam, megmértem a térerősséget Olaszországban, amerre jártam. Így, hogy láttam milyen gyorsan merül az akkumulátorom a folyamatos keresés és a viszonylag gyenge térerő miatt teljesen boldog vagyok, hogy alapvetően hazai hálózatra csatlakozom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése