2011. január 29., szombat

Földrengés

2011. január 29-én este 18 óra 41 perckor földrengés volt Oroszlány környékén. Az on-line lévők nagyon gyorsan megtudták a hírt egymástól, majd 
  • megjelentek a hírek az Időkép Facebook oldalán az olvasóktól,
  • az Időkép is feltett egy hírt, 
  • utána egy másikat, amely már tartalmazta a rengésre vonatkozó információkat is.
E három forrás alapján készült el a térkép, amely azt mutatja, hogy egyes településekről hányan jelezték az észlelést.
Klikk a képre az interaktív térképért
Forrás

Az alábbi térkép a nemleges bejelentéseket mutatja, azokat, akik azt jelentették, hogy nem észlelték a földrengést.

Klikk a képre az interaktív térképért
Forrás

1 megjegyzés:

  1. A IX.ker Haller útcában a harmadik emeleten észleltük:Aszék elmozdult alattam, a virágokat mintha a szél fújta volna, a mennyezeti ventillátor zsinórja kilengett, mint az ingaóra.. a párom alatt a fotel elmozdult.
    Először azt hittem én szédültem meg... különös érzés volt....

    VálaszTörlés